E-biznis
KAISER+KRAFT bol dobre pripravený, keď sa v roku 1999 stal E-Commerce centrálnou témou v európskom obchode. Už od roku 1995 sa naše produkty na zariadenie prevádzky, kancelárie a skladu elektronicky zaznamenávajú v databáze neutrálnej pre médiá, takzvanom produktovom informačnom systéme (PIM). Momentálne je elektronicky k dispozícii viac ako 50.000 produktov. Od roku 1997 sa z tejto databázy stlačením tlačidla sprostredkúvajú obsahy online obchodu a katalógov E-Procurement. Pre zriadenie, údržbu a ďalší vývoj údajov produktu bol dokonca vytvorený zvláštny tím na udržiavanie údajov. Na základe medzitým dlhoročných skúseností bolo možné obsahy katalógov kontinuálne a kvalitatívne vylepšiť. Texty k produktom, atribúty, grafy a dodatočné kľúčové heslá na úrovni tovaru, popisujúce produkt, ktoré pomáhajú našim zákazníkom pri výbere produktov, sa neustále dopĺňajú. Využívanie systému E-Procurement v značnej miere závisí od kvality údajov produktu. KAISER+KRAFT ako medzinárodný zásielkový predajca nesie tým vysokú zodpovednosť voči svojim zákazníkom. Skutočnosť, aby sa vyhovelo zákazníkom, je a zostáva podstatnou kompetenciou KAISER+KRAFT.
Referencie
Už mnoho rokov úspešne spolupracujeme s množstvom renomovaných, veľkých podnikov.
K tomu patria koncerny ako
Výhody pre veľkých zákazníkov
Prečo sme atraktívny partner pre veľkých zákazníkov? Naše vízie udržateľnosť, vývoj projektu, E-Procurement, logistické poradenstvo a európska sieť sú pre zákazníkov kritériá, vďaka ktorým je KAISER+KRAFT preferovaným dodávateľom, pretože aj naši zákazníci chcú prispieť k pozitívnej ekologickej bilancii a pretože objednávacie procesy sú u nás usporiadané pre najvyššiu účinnosť.
Udržateľnosť a trhový marketing
V rámci trhového marketingu získavajú veľkí zákazníci na želanie stálu starostlivosť odborníka z oblasti poradenstva, ktorý pomáha pri vyhodnocovaní, ošetrovaní a optimalizácii sortimentu. Väčšinou sa to vykonáva na základe vopred uzatvorených rámcových zmlúv, v ktorých sa určí balík našich servisných služieb. S poradcom a naším ďalším servisom ako údržba, CAD plánovanie a špeciálne vyhotovenia sa môžu projekty na mieste realizovať individuálne a v krátkom čase.
Udržateľnosť v našom podniku ponúka veľkú výhodu pre našich veľkých zákazníkov. Ich zamestnanci si vyžadujú napríklad ergonomický kancelársky nábytok, ktorý nie je lakovaný farbami škodlivými pre životné prostredie a produkty, ktoré boli certifikované ako „zelené“ produkty. KAISER+KRAFT ponúka v rámci týchto požiadaviek produkty kvalitnej značky EUROKRAFT active green. Tieto produkty môže zákazník uviesť pri zhromažďovaní údajov na vyhodnotenie svojej uhlíkovej stopy a profitovať vďaka zlepšenej ekologickej bilancii. Pozitívny vplyv na bilanciu má aj preprava všetkých našich výrobkov, ktorá je neutrálna z hľadiska emisií CO2.
E-biznis
E-Procurement, ponúkaný spoločnosťou KAISER+KRAFT v najrôznejších formách, zjednodušuje proces objednávania a ponúka možnosti prispôsobené konkrétnym potrebám zákazníkov. Veľký zákazník v tomto prípade profituje z integrácie nášho sortimentu produktov do vlastného systému hospodárenia s tovarom. Zamestnanci z rôznych oblastí podniku majú možnosť objednávať produkty priamo, pričom nadriadený pracovník v prípade potreby túto objednávku pred odoslaním zbernej objednávky už iba schváli alebo zamietne.
Medzinárodné zameranie
Mnohí naši zákazníci s rámcovou zmluvou sú, podobne ako my, zastúpení v celej Európe prostredníctvom svojich pobočiek. Ak ste si vybrali KAISER+KRAFT ako Vášho dodávateľa v rôznych krajinách, získavate výhodu, pretože v každej krajine môžete objednať ten istý produkt pod tým istým číslom výrobku. Zjednodušuje to nielen samotný proces objednávania, ale uľahčuje aj inventúru.
E-Shop
Využite mnohostranné možnosti a prednosti nášho shop systému. Popri webshope individuálnom pre zákazníka (Customized Web) Vám navyše poskytujeme webshop SAP-OCI, ako aj webshop Ariba-PunchOut. Máte na výber.
Customized Web
Individuálna alternatíva pre optimálny nákup materiálu bez systému E-Procurement.
Našim zákazníkom s Customized Web ponúkame individuálne podmienky a sortiment ako aj vlastné firemné logo pri vstupe na web KAISER+KRAFT na želanie. Okrem individuálnych hraníc rozpočtu tu môžete aj variabilne spravovať užívateľov. Na vyžiadanie sú možné ďalšie špeciálne nastavenia podľa Vašich želaní.
Funkčnosť v prehľade:
- Rozsiahle a veľmi jednoduché možnosti vyhľadávania
- Detailné údaje produktu vrát. obrázkov a popisov
- Správa predlôh objednávky
- Správa adries dodávky a fakturačných adries
- História zákaziek s mnohými inteligentnými funkciami
- a mnohé iné
SAP-OCI
Používate SAP a radi by ste napojili cez OCI (Open Catalog Interface) náš webshop systém na Váš systém? Žiadny problém. Cez náš webshop SAP-OCI môžete vytvoriť Vaše vlastné predlohy objednávky a tieto prevziať do Vášho systému SAP predtým, ako budete vo Vašom systéme SAP vystavovať objednávky na nás. Webshop SAP-OCI radi prispôsobíme individuálne na Vaše požiadavky a potreby. Ako Vaše individuálne ceny, tak aj pre Vás uložené údaje o produkte a sortimenty sú k dispozícii vo webshop-e a odovzdajú sa v rozhraní OCI.
Momentálne podporujeme formáty OCI 2.0 – 5.0
Ariba-PunchOut
Popri OCI webshope Vám tiež ponúkame webshop Ariba PunchOut. Cez tento môžete odovzdať príslušné informácie o produkte do Vášho systému hospodárenia s tovarom. Aj tu sú uložené nielen ceny platné pre Vás, ale aj príslušné údaje o produkte a sortimente.
E-Procurement
E-Procurement - perfektne prispôsobený pre Vás
Šetrite drahocenný čas a náklady s na mieru šitým prepojením E-Procurementu na Váš systém SAP (SAP-OCI) alebo iné systémy (napr. Ariba Punch out). Naši experti Vám pomôžu účelovo optimalizovať Váš nákup materiálu a taktiež ušetriť náklady cez individuálne zmluvné podmienky.
Dlhoročné skúsenosti, permanentná starostlivosť o približne 50.000 produktov a naša flexibilná databáza sú základné piliere úspechu v oblasti E-Procurement s KAISER+KRAFT.
Naše výrobky sú podľa štandardných klasifikácií klasifikované ako eCl@ss a UNSPSC (všetky verzie), radi však použijeme aj Vaše klasifikácie resp. tovarové skupiny. K dispozícii sú Vám rôzne sety UOM. Ponuky a faktúry zasielame na želanie v elektronickej forme s ohľadom na životné prostredie. Celkom tak, ako si to želáte VY!
Príklady dátových formátov:
- BMEcat
- CIF
- Excel
- XML
- …ďalšie špecifické zákaznícke formáty
Podporujeme všetky štandardné formáty ako aj Vaše vlastné katalógové formáty.
Elektronická výmena údajov (EDI) - integrácia
Dlhoročná skúsenosť v elektronickej výmene obchodných dokumentov (EDI) ako sú objednávka zákazníka, potvrdenie objednávky, avízo o dodávke a faktúry zákazníka s našim zákazníkmi z nás spravili expertov v tejto oblasti. Na tento účel sme vytvorili štandardizované rozhrania. Obzvlášť pre zákazníkov s vysokým objemom objednávok šetrí napojenie na náš systém hospodárenia s tovarom drahocenný čas a náklady. Pritom je v strede pozornosti všetkých aktivít hlavne transparentné a celkové elektronické znázornenie obchodných procesov.
Mnohé systémy E-Procurement našich zákazníkov, ako aj rôzne trhy sme už úspešne napojili a neustále rozvíjame naše expertízy v tejto oblasti.
Vaše výhody úspešnej integrácie:
- Skrátenie času spracovania a tým redukovanie Vašich nákladov
- Zamedzenie dvojitej evidencie
- Automatické preberanie údajov z Vášho systému tovarového hospodárstva
- Urýchlenie spracovania objednávkyVyužívanie automatizačných potenciálov v logistických procesoch
- Zlepšenie a štandardizácia výmeny informácií
Podporované komunikačné protokoly + transakčné štandardy:
- FTP
- OFTP
- SFTP
- HTTPS
- X.400
- ďalšie na vyžiadanie
Podporujeme dátové formáty pre typy správ EDIFACT / EANCOM a XML, ako:
- OpenTrans / ORDER a INVOICE
- XCBL 3.0 / ORDER a INVOICE
- CXML / ORDER a INVOICE
- formáty SAP IDOC na báze XML : ORDERS01, ORDERS02, ORDERS03, ORDERS05, ORDERS, ORDRSP, DESADV, INVOIC
Popri hore uvedených formátoch sú možné aj dátové formáty individuálne pre zákazníka. Obráťte sa na nás, naši experti z tímu E-Commerce / E-Procurement majú určite vhodné riešenie pre Vaše podnikanie. Tu sa dostanete na možnosť kontaktovania.
Trhy
Medzičasom je možné nájsť elektronický katalóg KAISER+KRAFT na viacerých trhoch. K tomu patria ako otvorené, tak aj uzavreté systémy, ako napr.:
- podnik KAISER+KRAFT, Hoffmann Group, Keller&Kalmbach, Hagemeyer
- platforma viacerých dodávateľov
- bezplatné využívanie pre všetkých zákazníkov